Τρίτη 21 Ιουλίου 2015

Δεν είμαι πλέον στο ΕΠΑΜ


Υπήρξα ενεργό μέλος του Ενιαίου Παλλαϊκού Μετώπου από τον Μάρτιο του 2014 έως τις 19/07/2014. Βοήθησα σε εκδηλώσεις, έκανα εκπομπές, αφιέρωσα χρόνο και δεν το μετανιώνω. Όμως αισθάνομαι πολύ καλλίτερα με τον εαυτό μου τώρα που δεν είμαι πια μέλος. Το γυαλί είχε σπάσει από τον Φεβρουάριο του 2015 ενώ οι αμφιβολίες για του πραγματικούς σκοπούς του ΕΠΑΜ είχαν αρχίσει να ξεχειλίζουν στο μυαλό μου από πολύ νωρίτερα. Ενεργός πολίτης ήμουν, είμαι και θα είμαι. Αυτό δεν αλλάζει. Φυσικά δεν έχω παράπονα από όλους τους επαμίτες και δεν θέλω σε καμία περίπτωση να τους βάλω όλους σε ένα τσουβάλι. Αλλά όπως έχει πει σε μία συνέντευξη ένας διάσημος κωμικός, ο Τζόρτζ Κάρλιν, «με όλους τους ανθρώπους τα πάω καλά με τον κάθε έναν ξεχωριστά. Τα προβλήματα ξεκινάνε όταν σχηματίζουν ομάδες.» Και αυτό είναι το πιο λυπηρό της υπόθεσης. Όταν η αξία που λέγεται Δημοκρατία (προδίδεται) από ανθρώπους που την επικαλούνται τόσο βροντερά. Όσο αναφορά τον μπροστάρη του ΕΠΑΜ Δημήτρη Καζάκη. Όσο και αν έχω εκτιμήσει τις κατά καιρούς αναλύσεις του ισχύει ένα άλλο (γνωμικό). Κάνε αυτό που λέω, όχι αυτό που κάνω! 

Δαμιανός Motivator Νικολάου 
www.skouliki.net

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου