Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

Πολίτες Κάτω Ελληνικού ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ, ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ, ΟΔΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ

Βίντεο + Κείμενο. Κύριε Δήμαρχε, κύριοι, κυρίες Δημοτικοί Σύμβουλοι και συμπολίτες. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για την δύσκολη κατάσταση στην οποία έχουμε βρεθεί σχεδόν όλοι οι κάτοικοι των νοτίων προαστίων εξαιτίας των έργων της Λάμδα αλλά και της  Νομαρχίας που αφορούν την ποιότητα του αέρα, την ηχορύπανση, το κυκλοφοριακό και το παρκάρισμα. Θα θέλαμε να αναφερθούμε για τα τελευταία.  
Τι ενέργειες πρέπει να κάνουμε, όταν η περιοχή μας έχει κορεστεί από αυτοκίνητα, την στιγμή μάλιστα που έχουν προστεθεί και οι εργαζόμενοι των έργων, ενώ οι θέσεις παρκαρίσματος μειώνονται με το έργο που γίνεται για τον ποδηλατόδρομο; 

https://youtu.be/yOjU3e3LKhU?si=8c3LHOvdqnPE0z1V 

Επιπλέον η οδική σύνδεση Άνω και Κάτω Ελληνικού είναι τελείως προβληματική, αφού
Η οδός Βενιζέλου που καταλήγει στην Λεωφόρο Βουλιαγμένης μπλοκάρει διαρκώς και η απόσταση δύο χιλιομέτρων διαρκεί έως και πάνω από μισή ώρα.
Δεν μας αρέσει μόνο να κάνουμε παράπονα και αντιρρήσεις που έχουμε για τις επιλογές που έγιναν στο παρελθόν σε σχέση με τα έργα. Για αυτό ευχόμαστε αυτά, να τελειώσουν γρήγορα και να συμβάλουν στην αναβάθμιση όλης της περιοχής.
Όμως προβλέπουμε ότι θα γίνονται για πολλά ακόμα χρόνια, έργα.
Για αυτό θα θέλαμε να σας προτείνουμε.
1. Το άνοιγμα δρόμων μέσα από το πρώην αεροδρόμιο, ώστε να συνδεθούν οι δήμοι Αλίμου, Γλυφάδας, Ελληνικού και της γειτονιάς τους Κάτω Ελληνικού.
Επιπλέον θα μπορούσε να αξιοποιηθεί, αν συντηρηθεί, η γέφυρα του ανατολικού αεροδρομίου, (εκεί που σκοτώθηκε ο Παντελίδης). 
Και.
2. Την δημιουργία θέσεων παρκαρίσματος τουλάχιστον τόσες όσες έφαγε το έργο του ποδηλατόδρομου. Έχουμε την αίσθηση ότι χώροι μπορούν να βρεθούν, ας πούμε στα όρια τους συρματοπλέγματος τους παλιού αεροδρομίου, μέσα στον τεράστιο αυτό χώρο και άλλου.


Θα θέλαμε μία απάντηση, αλλά και την συνδρομή σας για να προωθηθεί το αίτημα και σε 
συναρμόδιους θεσμούς και εμπλεκόμενους φορείς.

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΛΗΨΗΣ ΜΕΤΡΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ, ΤΗ 
ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΑ ΝΟΤΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ
ΛΟΓΩ ΕΡΓΩΝ - ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΤΩ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ - ΔΑΜΙΑΝΟΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Πολίτες του Κάτω Ελληνικού 

Συντάκτης επιστολής Δαμιανός Νικολάου

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ 22/6/2026 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου