Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου 2017

Το ημερολόγιο του Dj - Η θέα από ψιλά

Editorial 04

Γεια σας φίλοι μου γήινοι.
Η ζωή είναι παιχνίδι αλλά κάποιες φορές μερικοί το τραβάνε πολύ και μετά αναρωτιόνται γιατί οι άλλοι δεν τους παίζουν. Κάθε παιχνίδι έχει κανόνες και αν κάποιος σας πει ότι δεν υπάρχουν κανόνες είναι γιατί δεν ξεχωρίζει το ορθό από το λάθος.

Ας ονειρευτούμε ότι χορεύουμε παρά ότι ζούμε..





Αυτό είναι το ημερολόγιο του ντι τζέι. Ο φίλος σας ο Κινητροποιός έχει εκραγεί από νέες ιδέες που είναι τόσο παλιές όσο παλαιά είναι το Φεγγάρι και ο Ήλιος. Πως είναι αυτό δυνατό; Να που είναι. Η ιστορία της ζωής μου είναι σαν ταινία που επαναλαμβάνεται. Και έτσι συνεχώς θυμάμαι και ξεχνάω και τα ζω ξανά όλα. Είναι μία διαδικασία μάθησης. Σωστά; Ναι αλλά κλέβω. Κλέβω αρκετά ώστε να μαθαίνω ένα διαφορετικό μάθημα και να κάνω κάτι που μοιάζει σαν να περιπλανιέμαι σαν τον χαμένο πάνω κάτω στα ίδια μονοπάτια. Το τι ανακάλυψα για εμένα είναι σχετικό με όλα. Εντάξει δεν το ανακάλυψα, οι σύντροφοι μου μου το είπαν σε μία κωδικοποιημένη γλώσσα των φαντασμάτων. Στην πραγματικότητα ζούμε μέσα στο παρελθόν. Είμαστε ζωντανές αναμνήσεις.Ναι. Αγόμαστε και φερόμαστε σαν όλος αυτός ο κόσμος είναι πολύ πολύ σοβαρός και πολύ αληθινός. Με όρους φυσικής και ύλης αυτός δεν είναι ένας αληθινός κόσμος, είναι αληθινός όσο αληθινά είναι τα σύμβολα. Ζούμε μέσα στο συμβολισμό. Αυτός είναι ένας συμβολικός κόσμος. Άρα το μάθημά μου έχει να κάνει με τον προορισμό μου και έχει να κάνει με εμένα και κανέναν άλλον. Αλλά τότε γιατί γράφω; Γιατί; Γιατί πάω και έρχομαι προσπαθώντας να τους σηκώσω όλους από τον ύπνο τους; Γιατί αγαπάω την ελευθερία τόσο πολύ άλλα μόλις την γευτώ ανακαλύπτω ότι είναι τόσο πικρή; Δεν μπορεί να είναι γλυκιά; Ναι, αλλά όπως κάποιοι σπουδαίοι μέντορες μου είπαν, για να νιώσεις κάτι πρέπει να γνωρίσεις το αντίθετο του και κάποιες φορές να επιστρέψεις σε αυτό για να μπορείς να γνωρίζεις που βρίσκεσαι να είσαι ζωντανός και σε εγρήγορση. Για αυτό τόσοι πολλοί άνθρωποι κοιμούνται και για αυτό τόσες εγώ πολλές φορές είμαι κοιμισμένος. Άρα ξανά. Γιατί το κάνω αυτό; Γιατί είναι ο τρόπος ζωής μου. Είναι του γούστου μου. Την βρίσκω. Και είναι επειδή δεν επέλεξα πως ή ποιος είμαι αλλά προσπαθώ να καταλάβω. Η επιλογή είναι το μόνο που έχουμε σε αυτόν τον κόσμο. Τίποτα άλλο. Άρα όταν αφήνουμε στην άκρη τις συναπτικές διαδικασίες αυτού που ονομάζουμε εγκέφαλο και κάνουμε μία επιλογή, τότε όλα τα πραγματικά σημαντικά πράγματα έρχονται σε εμάς. Τα γιατί. Και μετά ξανά η λήθη πρέπει να έρθει για άλλη μία φορά για να αλλάξει τα πάντα εξαιτίας του πείσματος της ζωής. Η ζωή μας χρειάζεται και εμείς χρειαζόμαστε την ζωή όμως, που είναι; Για αυτό είμαι ακόμα εδώ. Δεν την έχω βρει ή όταν την βρήκα την έχασα και τώρα χρειάζομαι να βρεθώ μαζί της για να δημιουργήσω περισσότερη ζωή, να σηκώσω ον εαυτό μου και εκείνη. Βλέπετε, κάποιοι άλλοι θέλουν να σηκωθούν αλλά δεν μπορούν για τώρα. Έτσι θέλουν να χρησιμοποιήσουν την ζωή χωρίς να αλλάξουν τίποτα από τα κακώς πεπραγμένα. Δεν υπάρχει περίπτωση. Έτσι μένουν και ο χρόνος είναι βαρύς για αυτούς. Άρα αν αγαπάς γίνεσαι ελαφρύτερος αλλά αν μισείς γίνεσαι βαρύς. Συνέχισε να μισείς. Μπορείς να σταματήσεις τους άλλους από το να σηκωθούν για μια στιγμή αλλά εσύ. Αχ. Τι κάνεις στον εαυτό σου; 

Motivator Damian

florabox.gr

skoulikinet.blogspot.gr
www.skouliki.net https://web.facebook.com/damiannikolaou 

1 σχόλιο:

  1. Η ελευθερία θέλει κόπο, θάρρος και κυρίως αγάπη. Και δε νομίζω ότι είναι πικρή. Απλά ο δρόμος προς αυτή είναι τραχύς. Και όσο για την επιλογή... Προσφέρει μία επίφαση ελευθερίας, αλλά πολλές φορές ορίζεται από την έλλειψή της. Το μόνο που έχουμε τελικά είναι η προσωπική ευθύνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή